Wellington

Halllllloooj people! Hur mår ni där hemma? ryktas om dåligt väder? Vi har iof inte så bra väder här heller men det går att sitta ute på en uteservering halv sju på kvällen iaf så jag klagar inte! 17 grader varmt men lite molnigt.
Idag har vi i alla fall bilat ner från Taupo till huvudstaden Wellington. 35 mil var det men nu är vi framme och har checkat in på ett hostel. Just nu sitter vi på en bar mitt i city och tar en drink. Supermysigt! Vi har även hunnit kolla igenom lite butiker och oj vad fina kläder det finns här!
Ville bara visa att vi lever i alla fall! Nu är det dags att njuta av storstadslivet! Puss

Kommentarer
Postat av: Björn Lincoln

Dåligt väder? Tja ca 38 grader men kanske risk för regn ikväll. Typiskt i så fall då jag ska köra TukTuk in till stan, :)

2012-03-30 @ 13:15:30
Postat av: John Granath

Idag är sverige vitt! och inte av maskrosfrön utan utav SNÖ!!! så enjoy the good weather cause we don't have it!

2012-03-31 @ 09:37:44
Postat av: julia

Dålig uppdatering tycker jag! Jag vill läsa lite om vad ni gör :) kom igen nu!!!

2012-04-01 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0