sista dagen på jobbet

ja, det är ordagrant precis så det har varit idag. en rätt tung dag för att beskriva den. med pussar och kramar från barnen, mysfika och presenter på rasten (tack än en gång) och en hel del hejdåkramar med kollegor och föräldrar. jag försökte hålla tårarna tillbaka, men om jag ska vara helt ärlig så rann dom nerför kinderna så fort jag stängde igen grinden och gick mot bilen. tack mitt fina Bullerbyn, maybe we'll meet again!

så nu har jag ledigt i några dagar innan vi lyfter. och vad ska jag hinna med då?
ja till att börja med har jag precis tagit sista dosen av dukoral... yeay me!



annars då? under de kommande dagarna har jag en del dejter med fina vänner inplanerade. kan verkligen behövas såhär dagarna innan the big day. dessutom kanske vi b-rudar ska ta och ta ut tummen ur rumpan och pallra oss till vår stora flygplats och växla lite sköna pengar. kan ju vara soft att ha lite kontanter med sig faktiskt!
annars har jag en sista handbollsträning med brudarna att genomföra. även en sista handbollsmatch (som för övrigt är sjukt viktig och avgörande för framtiden) och lite festligheter tillsammans ska vi nog hinna med också. men viktigast av allt de kommande dagarna är nog att försöka få ner allt i min älskade ryggsäck. hur ska jag lyckas? tro mig, jag blev som paralyserad när jag skulle försöka i helgen som var. mamma och pappa - HJÄLP! (för föräldrarna vet allt och kan allt - eller hur? så är det ju, så har jag lärt mig. men juste, nu ska jag resa utan dom... hmm. hihi)

asså nu är det ju bara en stor fet nedräkning som pågår. EN VECKA! och snart ska jag släcka lampan och sova, så då innebär det att det snart bara är 6 dagar kvar. eller hur? hjälp, jag kissar på mig.
// kloka ord från en klok myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0