17e mars

Jahapp, sitter som vanligt på jobbet när jag skriver inlägg här. However. Dagen med stort D börjar krypa sig närmare och närmare, idag är det den 17e och vi åker alltså om tre dagar, scary. Vi var uppe på Arlanda idag och växlade in lite cash så vi har i de tre första länderna, den Balianska valutan verkar vara luddig, så vi ser hur dte utvecklar sig. Banktjejen sa hur som helst att amerikanska dollarn var andrahandsvaluta på Bali, så den borde gå att handla med.
.
Den här natten jobbar jag i alla fall mitt näst sista pass. Imorgon (idag..) väntar födelsedagsfest hos Visan i Sigtuna samt tävlings- och resefix. Dagen efter det är det tävling hela dagen lång och sen jobb mellan söndag och måndag. Sen ska jag försöka hålla mig vaken fram tills att vi åker. Kanske ska spva lite natten till tisdag i och för sig, men vi får se hur det går med den saken.
.
Anyway, dags för lite mer kneg, bara tre timmar kvar sen hem och sova ett par timmar! Puss på er i cyberspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0