Kan 20e mars skynda sig lite?

Jag knegar på här i natten och räknar ner dagarna tills att vi åker. Det går som ett mantra i huvudet, semestersemestersemester. Då gör det inte lika mycket att det fyra minus och is överallt. Jag vet att om två månader kommer vi sitta på ett plan härifrån och då går det mesta att stå ut med. Det verkar som att allt löser sig, så skönt! Jag ska ta tag i min vaccinering bara (jag drar mig för det för jag vet att det är dyrt...) och så ett internationellt körkort så de stackars NZ-ändarna kan förstå mitt körkort. Sen är vi good to go! Aaa, kan det inte bara bli 20e mars? Å andra sidan var det fem månader nyss och nu är det två så tiden kommer säkert bara springa iväg som den alltid gör. Puss o hej från Brallan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0