jag börjar inse

jag har hittils inte riktigt förstått vad vi gett oss in på. när folk frågar: "var ska ni åka?" har jag rabblat upp dessa fyra länder vi ska besöka med en nypa salt, lixom som att det är nåt som händer varje dag ungefär. ingen big deal lixom. det är en grym resa vi ska göra, hur kul som helst absolut! men fanimej, nu har jag smått börja inse vad vi ska göra. hur grymma är vi inte som ska åka på den här resan? vara borta i två månader, se världen!

det är så mycket blandade känslor som spritter inom mig. lycka, nervositet, förväntningar och massvis med glädje över vad vi ska göra. självklart är det många bitar som ska falla på plats. budgeten, hur mycket kommer vi ha att röra oss med? vad ska vi se, vart ska vi åka? men just nu vill jag bara tänka på allt det braiga, att jag ska åka på en helgrym resa med mina två bästa vänner, och vi ska göra det till det bästa ever. något oförglömligt!


ikväll blir det tjejmiddag hos denna brud, för att fira att hon fyllt hela 20 år.
det mina vänner, det är sjukt!
grattis än en gång bästaste du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0