Under 30-dagars strecket!

HERREGUD! Kolla på sifrorna till vänster, 29. 29!!!! 29 dagar kvar, mindre än en månad, herrejävlar vad tiden går fort. Och det bästa är att det bara är jobb de närmsta veckorna, jag jobbar mån-lörd natt nästa vecka och sen är det tävlingar och allt möjligt på helgerna som är kvar så tiden kommer springa iväg och jag hänger inte med. Så underbart. Nästan så man blir lite rädd. Resfebern börjar infinna sig. Har vi gjort allt som ska göras? Har vi planerat (njaaa..?) ordentligt? Är allt betalt och klart? Jag blir orolig och jag är inte ens den typen. Även fast jag är ganska säker på att allt är klart blir jag orolig när det finns så mycket som kan gå fel.. Men det löser sig ju alltid :D Åh, PUSS, nu ska jas sova så ännu en dag läggs bakom mig :D Nu kanske det till och med är 28 dagar kvar, för klockan slog precis över till måndag. PANIK /Brallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0