Sex veckor!!

Nu var det ett tag sedan någon skrev här, så jag ger er en update!
Vi är numer alla skyddade mot Hepatit A och B, jag (Brallan) köpte även drickvaccinet Ducoral, som är mot Kolera. För allt det fick jag betala 1060 kr, (Två doser Twinrix och två doser Ducoral). Då har jag skydd i flera år framåt. Vi har även skickat in "ansökan" till internationellt körkort som vi måste ha för Nya Zeeland, det kostar 250 kr och görs hos Motormännens riksförbund.
Mycket kostnader blir det, men allt är värt i slutänden :D Fick även ett härligt vykort av kusinen som är på NZ för tillfället och hon berättade att Hobbiton (Matamata) på NZ är uppbygt igen inför inspelningen av "The Hobbit", det var tydligen som en dröm! Helt underbart och det är galet vad vi längtar nu. Det är så nära, vi åker om sex veckor. SEX VECKOR! Helt sjukt. Nyss var det ett halvår?
Nu ska jag gå ut och sätta igång med jobbet, första av fem nätter den här veckan. Underbart. Som sagt, allt är värt dte i slutänden.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0