Greymouth

Hej hopp! Brallan här för en gång skull, mina två vänner är så flitiga så kom jag på att jag nog inte skrivit sen LA? Hög tid det vill säga :) Dagarna bar springer iväg här och nu är även den här dagen slut som spenderats till större delen i en bil...

Vi började dagen med en toktidig morgon och åkte förbi ett postkontor för att Jessan skulle skicka hem två par skor och vi alla skickade vykort hem till vänner och släktingar! Därefter styrde stegen (hjulen?) mot Greymouth och, vad vi hört ska vara den vackraste vägen i världen. Vilket jag är beredd att hålla med om! När vi väl kom ner till kusten lite söder om Westport blev vi alla mållösa. Hela havet utanför med vågor som en surfare bara kan drömma om, strålande sol och fantastiska klippor och stränder! Nya Zealand slutar aldrig att överraska, det här landet har verkligen ALLT!

För tillfället befinner vi oss alltså i Greymouth på ett helt okej hostel där vi precis ätit finmiddag bestående av... Nudlar!! Backpacking, you gotta love it. Vi har dock festat till lite och köpt påskägg till varandra och på lördag när vi ankommer till Queenstown blir det påskmiddag! :)

Jorå, så vi lever och det väl. High on life :D

Vi har dessutom mottagit era klagomål och därför fixat en bildblogg där vi endast lägger upp bilder!
http://trisstripp.tumblr.com

Talk to you later, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0