goooodmorgon

vi sitter just nu vid frukostbordet. solen försöker tränga sig fram bland molnen och lysa in på oss. brallan sitter och studerar kartan och Anna kollar in kläder på nätet.. ungefär som det ska vara.

jag och annsen började faktiskt morgonen med att försöka ta oss ut på varsitt träningspass. inga större kommentarer om det mer än att vi var rätt trötta när vi möttes igen. vi lyckas då alltid på högst upp på bergen i varje stad. men vi kände oss duktiga ändå... typ. När vi var färdigduschade hade snälla Malin gjort en delicious breakfast till oss. (det är typ bäst på hela dagen).

igår gjorde vi staden Dunedin lite smått. Vi hittade lite nödvändiga grejer och även ... våra kära Hookey Pookey-godisar. (Anna Granström, varför.. åh varför förde du in dom i våra liv??). Tanken var att vi skulle gå ner på stan igen och ta ett glas vin eller så, men efter att ha kommit upp till bilen igen så kändes det skönare att sätta sig i jacuzzin än att bestiga berg en... gång... till. men det var helt okej det med hi hi.

Natten var inte kul kan jag meddela... iaf inte för min del. Åh vad jag längtar till en varm säng, för att frysa hela natten är inget jag rekommenderar... Konstigt att det kan vara så stor skillnad från natt till natt. Hur som helst, vi lever och idag bär det av ännu ett steg närmare christchurch och vårt slutmål i det här landet. denna gång är det Timaru som ska passa sig. vi får se när vi kommer dit och vad vi hittar på där.

många kramar från oss här borta i söder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0