Brisbane

Hallllloooj Sweeeeeden!
Hur mår ni? (ekar lite i kommentarfältet)
Imorse lämnade vi Byron Bay och våra fina kanadensiska vänner för att ta oss mot Brisbane. Bussen tog fyra timmar ungefär och jag, som på nattbussen satt själv ville ha lite sällskap, drog nitlotten att sätta mig bredvid Brallan som var osocial heeeela resan medan Jessan fick sällskap av en väldigt trevlig tysk vid namn Dennis. Den här sociala biten är mycket bättre i det här landet än på nya zeeland, vilket vi gillar såklart!

Väl framme i Brisbane så checkade vi in på ett hostel mitt i city med pool, restaurang, bar och takterrass. Kvällen till ära har dom mexikansk kväll så det blir nog nachos till middag idag. Vi har även passat på att tvätta en hel del för usch vad våra kläder inte luktar gott just nu. Svett blandat med vatten och fukt... Ja you name it.

Imorgon ska vi ta oss ut på staden och se vad den har att erbjuda. Otroligt vackert är det i alla fall!

Varma hälsningar från oooosss!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är folk där borta i AU lite mer sociala mot okända människor än vad vi tråkiga svenskar är hemma på vårt revir. Är sjukt avis på er tjejor! :) Ni verkar ha så HIMLA kul, vill oxå!!!!!! :D

2012-04-23 @ 10:44:05
Postat av: Anonym

Hej!! Anna kul att följa dig resan ut i stora världen

Var hos mamma o Tommy i veckan för att se platser där min morfar växte upp

Ha en fortsatt trevlig resa o var rädd om dig

Kram Kickie

2012-04-26 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0