myran här

godmorgon!
Jag måste säga ... vilken fin header annsen har gjort! mycket bra jobbat tycker jag. mindre bra jobbat var det av blondinen när vi igår var på Kista och skulle välja mat att äta:
jag: nej, indisk mat vågar jag inte prova idag *går bara förbi*
anna: men du ska väl vänja dig?
jag: vänja mig? ... varför då?
anna: ja .. vi ska väl dit?
jag funderar en sekund på vad hon sagt
jag: nää anna ... vi ska inte till Indien. vi ska till Bali.
anna: ja, men ligger inte det där?

förlåt anna, men jag var tvungen. underbar tjej det dära!

hur som helst, nedräkningen har börjat. det är mycket som ska göras. om några månader bär det iväg, som vi längtar! men jag är faktiskt lite nervös också, och har nog inte insett vad vi gett oss in på. åka runt i vida världen, (utan tryggheten i mamsen och papsen hihi) prata engelska och uppleva massa saker. men det ska bli roligt, riktigt roligt!


och jag är glad att det är med er!

puss och kram,
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0