MIN TUUUUR

Eftersom att både Jessan och Mallan har skrivit ett varsitt inlägg i den här bloggen så kände jag att det var min tur..

TJA TJA BLOGGEN!
Tänka sig att vi snart har hela den här resan betald och vi har ingen återvändo. Då är allt bokat, betalat och klart. Känns ganska stört, men ändå alldeles alldeles underbart. Två månader semester i länder som vi aldrig besökt förr. It's gonna be amazing! I veckan ska vi ta tag i att skaffa oss visum också, och snart ska vi väl kanske ta tag i vaccinationerna när vi ändå håller på.. Det är mycket att tänka på!

Jag måste, innan jag går för den här gången, lämna en liten kärleksförklaring till mina fina två vänner. Jag är så glad att det är just ER TVÅ jag kommer åka med och jag tror (och hoppas) vi kommer ha den bästa resan EVER!



Puss & Godnatt
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0