Drömmer mig bort

Den långa brunetten här, kände mig sugen på att skriva lite här såhär på torsdagskvällen. Håller på och kikar på bikinis (säger man så?) och klänningar och härliga byxdressar. Synd att allt kostar mer än vad man vill lägga ner, men det är ju då det är så lämpligt att det snart är julafton och födelsedag! Åh jag bara ser framför mig hur vi strosar fram på LA:s gator med händerna fulla med shoppningkassor och bergen i NZ och vågorna och snygga surfarpojkar i Australien :D Och som pricken över i:et, en skön solsäng på Bali och lukten av solvarm hud och sanden och saltet i håret. Ojoj! Nej nu ska jag ut och powerwalka i duggregnet och mörkret och drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0