Brallan här, och hon längtaar!

Nu ör det hög tid att någon skriver här igen! Vi har ju glömt att säga att vi har fixat visum till Australien för en kostnad av 295 riksdaler (om jag inte minns fel?) och visum till USA görs över nätet och till Bali fixas det på flygplatsen. Jag har även börjat kika på vad vi kan göra väl på plats i länderna, längtar ju så mycket så jag måste få lite stimulans genom att titta på bilder och sånt :) I L.A har jag kikat på Universal Studios bland annat, där kan man få en hel dag inne på nöjespoarken för mellan $129 och $249, beroende på hur fancy man vill ha det. Man får se olika inspelningsplatser och scener samt en massa häftiga attraktioner i 4D (!?)
.
Vidare till NZ har jag kikat på (som den nörd och fantast jag är) Sagan Om Ringen turer. Känner personligen att det är värt att lägga pengar på att få guidade turer och hör spännande berättelser istället för att man ska leta sig runt i en bil eller till fots för att hitta platser man kanske tror har varit med i filmerna och så hittar man inte platserna och... nej, hellre en guide! Ni kan ju njuta av det här videoklippet så länge och vara avundsjuka medans jag ska fortsätta gotta mig i min längtan och kika på fler filmer! Den här filmen är ju även upplagd av Kilroy Travels som är det resebolag vi reser med, vilket ökar mina förhoppningar att priserna inte är särskilt höga eftersom Kilroy är anpassat för ungdomar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0