myrans önskelista

hola mis amigos... synd att vi inte ska till ett spansktalande land. kunde varit nåt för mig, eller nåt. kanske hade gjort marcela stolt och glad iallafall. alltid något!

hur som helst så har jag ju lovat lite smått att även jag skulle komma med en liten önskelista för resan. så ni alla vet vad ni ska köpa till mig i julklapp eller avskedspresent osv osv. hihi skooojis.

BACKPACKERRYGGSÄCK - rätt givet. kan ju vara bra att ha en väska att ha all packning på. jag och brallan har som sagt hittat en bra ryggsäck som vi håller tummarna på att få i julklapp.
RESEPENGAR - alltid bra att ha!
SKÖNA SHORTS ATT GÅ I, TYP CYKELBYXOR - inte alltför långa så att man får en schöön bränna.
DIGITALKAMERA - ska jag för övrigt köpa i mellandagarna typ. har svårt att veta hur en riktigt bra är.
MINNESKORT- vi kommer ju typ ta en miljooooon bilder
ÖRONPROPPAR KANSKE? - malin kan snarka som en traktor ibland... tro mig jag har verkliga erfarenheter.
RESESPEL- för att inte tråka ut varandra redan på planet till USA.
PRAKTISKA RESESAKER - typ solskyddsfaktor och sånt behövligt
jag vet att jag säkert glömt nåt asviktigt! men jag har ju inte alltid tankarna där dom ska vara, så det kommer säkert fram så småningom lite smått.
nu vill jag ha värme
(fast jag ska egentligen inte gnälla när det är 13 december, och lucia firas med plusgrader)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0