aktiviteter?

goooodmorgon alla glada!
sitter just nu och har myst ner mig i soffan, och tittar på julkalendern. trots att jag är 19 år så är det kanske trevligt just iår, och min julkänsla börjar smyga sig fram rejält. (för att rätta mig själv har jag varit heltokig iår... jag vill göra allt som hör julen till; julbaka, gå på julmarknad, julpynta, köpa massa julklappar även fast jag ska spara pengar etc etc). hur som helst så tänkte jag passa på innan jobbet, innan jag ska ut i kylan, att drömma mig bort litegrann...

när jag tänker på vad vi ska göra när vi reser så blir jag alldeles snurrig. vad ska vi göra egentligen? hur ska vi komma på allt vi vill göra, och allt vi hinner göra? något jag har tänkt på är att jag vill göra lite äventyrliga saker. min kära kusin elin har försäkrat mig om att vi får inte åka från nya zeeland utan att vi hoppat fallskärm. det är något jag drömmer om att vi ska göra (egentligen är det min värsta mardröm, för jag är fruktansvärt höjdrädd). men det skulle vara en upplevelse utöver det vanliga, och Nya Zeeland verkar vara det perfekta stället att göra det på.

tänk er, vilken känsla!

en annan sak som brallan även har funderat på är att hoppa bungy jump. jisses, det känns nästan ännu läskigare! men vad säger man, ju läskigare desto bättre? men det skulle jag också kunna tänka mig att göra, är bara lite orolig att jag skulle blunda under ungefär heeeeela upplevelsen. hihi.
ooohooo, det bara pirrar i magen på mig!

är det någon som har hoppat fallskärm eller bungy jump som kan komma med lite tips isåfall? Eller är det någon som har tips om något annat som vi skulle kunna/måste göra? skulle vara jättekul!

det blidde ingen önskelista från mig idag,
men den kanske kommer nästa inlägg.
tack för mig, och ha en superbra dag!!
många kramar från myris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0